tisdag 20 december 2011

Lagom till jul

Jag igår fick jag sådan smärta i magen och på högersidan i ryggen, trodde det var njuren som krånglade gav det några timmar men sen ringde jag till jouren. Det tyckte jag skulle komma in så vi lämnade W och A ute på Sofiero medans vi styrde bilen mot Eksjö. Hann inte ens komma in innan det var vår tur. Han konstaterade då att jag hade fått magkatarr en väldigt kraftig sådan. Så det var bara att åka hem har ju medicin hemma. Natten spenderades mest på toaletten då jag kräktes ett antal gånger och mådde illa. M fick stanna hemma från jobbet idag för att ta hand om W. Men imorgon går han till jobbet men kommer hem om jag behöver hjälp ska försöka klara mig själv. Tänk om man varit ensamstående då hade man fått klara det själv.
Nä ska försöka få i mig lite och sen sova, hoppas på en klar förbättring tills imorgon vill vara piss till julhelgen.

Såhär kände jag mig igår och i natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar