torsdag 17 november 2011

Igår var vi iväg till sjukgymnasten i Eksjö för slut kontroll och nu är vår lilla sessa friskförklarad i sin arm känns kanon. Nu återstår bara ett samtal till försäkringsbolaget och sen är allt i sin ordning. Affe fick vara hos A och J igår när jag var iväg och när jag skulle hämta honom blev jag bjuden på middag helt underbart att slippa laga. Efter det var det inte mycket som hände fick lilla W att sova i dryga 3 timmar vilket var välbehövligt för henne.
Vi åkte ut till Vallbohaga för en kvällsfika med underbara Elin och hennes dotter Ebba som redan har hunnit bli 2 månader inte klokt vad tiden går. Anna kom oxå ut så det blev en riktigt trevlig kväll.
Idag blir det lite kvällsjobb för mig men det känns helt okej har bara jobbat 1dag denna vecka och 1-2 dagar har jag sagt till mig själv att jag kan jobba. Vill ju vara hemma med W nu när det händer så mycket. Men lite extra klirr i kassan och spara dagar vill jag med.
Nä nu väntar vi på att pappa och farbror A ska komma hem var meningen att jag skulle laga mat till dom men blev inte riktigt som jag tänkt mig så nu försöker jag få tag på M så han kan köpa pizza till oss istället. Nu vaknar sessan efter att sovit i 2½ timme vet inte riktigt vad det är med lilla W i natt vaknade hon 2 gånger och var jätte hungrig och nu har hon sovit så länge. Hon kan omöjligt vara i en tillväxt period då hon växt så mycket redan för sin ålder. Men vi får se om natten blir bättre då vi bara är hemma idag och inte åker runt så mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar