onsdag 3 oktober 2012

Underbart men jobbigt

Ja att föda barn skulle vara en upplevelse och en underbar känsla. För mig och M blev det lite annorlunda men efter ett snitt så var vår underbara tjej ut. Nu är hon snart 16 månader och hon har lärt sig så mycket, något nytt varje dag. Men min tid efter har varit som en berg o dalbana, mådde dåligt efter förlossningen så fick gå på lite samtal, sen fick jag op mig i februari då jag hade ont i magen. Visade sig att jag hade sammanväxningar i snittet. Har under hela tiden sen W kom haft i ont vänster benet, antagligen har jag drabbats av diskbrock under förlossningen. Men om jag tränar så mår jag mycket bättre. Har sedan op i februari mått hyfsat. Men nu så slog blixten ner igen. Har drabbats av någon rubbning i nervsystemet, så nu måste jag äta medicin för det och jag blir jätte trött av den. Det värsta är att jag inte vet hur länge jag måste äta dom. Skulle egentligen jobbat kväll resten av veckan men fick fint sjukskriva mig. Men men nu har jag fått skriva av mig lite.
Hoppas ni har det underbart mina vänner
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar