torsdag 22 mars 2012


Att klossarna jag köpte från jabadabado skulle bli en sådan succé trodde jag aldrig.

W började åla förra söndagen så nu går det undan. Har inte hänt så mycket njuter av det fina vädret som vi haft denna vecka. Jobbar en hel del. har varit kalas för M:s pappa och vi har även firat M som fyllde hela 28år. Imorgon fyller W:s farmor 50, det blir öppet hus men jag hade helt glömt de när jag bestämde med mammorna att vi skulle gå på after work så det blir bara M och W som går. Hon ska ju firas i sommar med en jätte fest och den kommer jag på. Har insett nu att det bara är 8 veckor kvar tills jag börjar jobba, är lite delade känslor men det ska nog gå bra.
Nä dags att lägga W och börja tvätta fönster, dom ser inte kloka ut när solen står på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar