torsdag 16 februari 2012

Tillbaka

Ja nu har det gått en vecka sedan jag opererade mig och idag är första dagen på 1½ vecka som jag är själv med W. Skickade M till jobbet idag tänker att idag klarar jag W själv. Har varit en jobbig tid den som varit men nu efter operationen ser jag ljust på tiden framåt hoppas att mina magproblem försvinner helt och att jag ska slippa ta medicin. Fick två ärr men som tur är sitter de nya ärren i de gamla så det känns bra har tillräckligt många ändå.
Igår var vi på babycafèt tillsammans med pappa M det var mysigt att vara där alla tre, önskar det kunde vara så oftare.
Idag ska vi åka till veterinären med A och tala med veterinären om hur han egentligen mår i sin kropp.
Helgen som kommer blir lugn för min del känner att kroppen behöver vila så mycket som möjligt, men ska ta mig till Kullahus på lördag för fotovisning på W. Känner att jag nog kommer vilja köpa alla kort men får ta de allra bästa.
Nä bästa att vila medan W sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar