onsdag 29 februari 2012

Sjuk

Ja det kan man väl lugnt säga att W är,började i söndags med lite feber trodde självklart nu kommer det tänder började då ge Alvedon för hon var lite grinig. Men sen har febern bara stigit och igår efter många vänder fick jag tag på barnakuten och fick då veta att jag skulle ge W Ipren och hjälpte de kunde vi avvakta till dagen där på. Iprenen verkade funka skönt tyckte jag och M,men den lyckan varade inte länge efter ca 2 timmar steg febern igen och jag ringde in fick då veta att vi ska ge W Alvedon och Ipren med 3 timmars mellanrum något den första sköterskan glömde säga och då gör vi så. Men febern den har inte gått ner utan är nu på morgonen uppe i över 40 grader men nu väntar vi vill barnmottagningen har öppnat,har jag orkat hela natten så orkar jag 2 timmar till. M han fick flytta till gästrummet och W har sovit eller legat bredvid mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar