fredag 20 januari 2012

Artikel

Tänk vad en artikel i tidningen kan göra. Tänk så många gånger jag gått till läkaren och fått svar att min sjukdom inte påverkar min chans till att få barn, och visst vi fick en underbar dotter tillslut. Men vad skönt att mankan läsa att det faktiskt är så att det är svårt att få barn när man har min sjukdom och i vissa fall kanske man inte ens får barn.
Helgen kommer att spenderas i Göteborg mamma/mormor fyller år och det ska firas med kalas på söndag. Ikväll styr vi bilen mot min syster med familj i Vallda och sen till mamma. Imorgon blir det en sväng till Mölndal för att reklamera W:s stol som hon fick i julklapp. Åker inte hem fören på måndag så vi har en lite längre helg tillsammans vilket känns behövligt.
Ha en underbar helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar