tisdag 6 december 2011

Förvirring

Förvirrad är bara förnamnet på vad jag är just nu. För drygt 2 månader sen så var vi och undersökte Wildas hjärta då dom vid 2 månaders kontrollen upptäckte att hon hade ett blåsljud på hjärtat. Vi blev då remitterade till Ryhov för undersökning. Denna gjordes och vi fick svar att det såg helt normalt ut och att vi inte behövde tänka mer på det och inga fler undersökningar skulle göras.
MEN så idag kom ett brev från medicin i Jönköping där det står att hon har ett hål mellan vänster och höger förmak. Och att vi kommer bli kallade till barnhjärtsmottagningen om ca 6 månader för en ny undersökning. Och jag vet att det är inget att oroa sig över för i den flesta fall så växer det bort med åldern. Men blir förbannade då de först ger oss ett svar och sen kommer ett annat 2 månader senare.
Var bara tvungen att skriva av mig. Idag blir det jobb för mig, lilla W har börjat trappa ner på ersättning och idag passade till och med en burk mat från nestle fröken. Nä bäst att gör i ordning mig innan hon vaknar och vi ska hämta M från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar