torsdag 10 november 2011

5 månader

Igår blev lilla W 5 månader. Fattar inte var tiden tagigt vägen, fast kom på mig själv att jag började jobba väldigt tidigt. Har nu under 2 veckor bara jobbat 2 kvällar och det känns väldigt skönt. Ska jobba ikväll och känner inte alls för det och framför allt inte när vi igår blev inbjudna på 1-års kalas ikväll. Igår var vi som sagt på bvc för mättning,vägning och vaccination. Det gick lika bra denna gång att få spruta skrek när det stack men sen inte en tår. Hon vägde 8325gram och är 67,7cm lång. Hon följer sin kurva väldigt fint. På babycafét igår var det massage W tyckte det var skönt i dryga 30 min sen var hon hungrig och trött och det förstår jag hon sov nämligen bara 15 min mellan 8.00 till 14.30.
Nu blir det att mysa innan jobbet kallar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar