onsdag 19 oktober 2011

Jobb

Var ett tag sen jag skrev men har inte haft något speciellt att skriva om. Jobbar ganska mycke nu för tiden och när jag väl har bestämt mig för att inte jobba så mycket så ringer telefonen och jag kan inte säga nej när jag vet hur läget är. I helgen fick jag hoppa in på avd B både lördag och söndag och ska även vara där nästa vecka. Och när jag jobbade igår så frågade de mig om jag kunde tänka mig att jobba natt mellan torsdag och fredag och detta sa jag såklart jag till. W får vara hos farmor och faster J på fredag en stund så jag får sova några timmar. I helgen ska jag vara ledig för då kommer mormor och väninna M-L på besök.
W är helt otrolig när det gäller att sova hon slocknade vid 20.00 igår och vaknade först vid 6.30 då fick hon lite mat och sen testade jag att lägga henne igen och hon sover fortfarande och nu är klockan 10.30. Idag ska vi en sväng till babycaféet och ikväll ska jag hem till Jonna på MeandI-party ska bli trevligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar