tisdag 20 september 2011

Återbesök

Ja idag har vi varit på återbesök hos doktorn, hon skulle lyssna på Wildas hjärta och se om blåsljuden var kvar och de var de. Men det är inget farligt men som rutin så måste vi gå på en undersökning till där de kollar med ultraljud på hjärtat och ser att allt ser bra ut. De vägde Wilda idag och nu väger hon 7020 gram hon bara växer och växer. Annars så rullar dagarna på har avslutat mina studier snart ska bara göra ett prov sedan är jag färdig. Efter att jag avslutade min praktik på geriatriska avd A, så har jag blivit timanställd vilket är väldigt skoj trivs kanon och lite extra pengar gör inget. Har haft målare här hos oss i 3 dar de har renoverat nästan hela huset så nu blir man sugen på att köpa lite nya grejer, men de får vänta det är Wildas rum som ska inredas så hon kan flytta in där. Nä nu blir det lite fix imorgon får vi besök av Jonna och Molly
Molly både håller och kramar om Wilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar