torsdag 2 juni 2011

permission

Som ni kanske förstår med min överskrift så ligger jag fortfarande kvar på sjukhuset. Men fick lov att lämna en stund idag och det var verkligen skönt. Åkte till sofiero och hälsade på möte en minsann glad hund,och det bjöds på grillat. Var borta dryga 3 timmar,var skönt men det känns nu när man är tillbaka. Började må dåligt i bilen så det är faktiskt skönt att ligga i sjuksängen igen. Köpte med mig svenska jordgubbar svin dyra var dom men vad spelar det för roll när man är dålig. Har snart legat inne i 5 dar hoppas att de snart hittar en lösning på min smärta. Just nu har jag en tens kopplad till ryggen får se om den kan hjälpa. Dags att vila lite innan jag ska spöa martin i vänd åtta,blir ensam inatt då han ska jobba imorgon
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar