onsdag 9 mars 2011

Njursten

Var ett tag sen jag bloggade. Har inte haft så mycket tid pluggat färdigt en kurs och håller på att göra min sista praktik på IVA i eksjö. Men inget verkar vilja gå min väg. Har under en veckas tid haft ont i sidan på nätterna, men då tänkt att vildningen i magen sparkar så att det gör så ont men igår fick det bli ett besök på förlossningen för andra gången i rad. Denna gång fick Johanna följa med då Martin var hemma. Efter dryga 6 timmar och några undersökningar visar det sig att jag har njursten på höger njure ynka 5mm stor och ändå kan den göra så j**la ont. Så nu är man hemma och är sjukskriven och hoppet är att den ska komma ut av sig själv inget jag längtar efter precis. Något som är roligt är att det idag är precis 100 dagar tills den vilde kommer ut. Kommer bli så underbart längtar så och det bästa är att vi har att göra nästan varje helg framtill nedkomst.


En sådan här finns inne i min njure =(

1 kommentar:

  1. Grattis! Ser att ni väntar tillökning, vi fick en "liten" Maximus i november förra året ;-) Han lät dock dröja på sig 16 dagar extra efter BF :-)

    SvaraRadera